MY VIP :)

Sunday, June 5, 2011

KENYANG !

grrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk~ itu la sedawa aku , huk ! huk ! mcm biase la 2 , tak tahu malu ==' heheh, hary niy my mom and dad g selangor , erm adew hal , do tinggal aku gan adik aku jea larh lt umh , hmmm, boring gilew dok umh gan die ==' x buad papew pown hanye mengonline facebook and blog jea la , nk wt mcmnew kn ? sabo jea larh , wakakak ! and then , tibe2 jea adik aku lapa, eyh , aku da la tak pandai masak , and then g la carik , makanan yang senang untuk aku masak , eyh akhir nya , jumpew maggie kari ==' maggie pown jadi la ! janjy adik aku dpt mkn , maggie 2 aku letak cili api gan ayam , peh ~ memang sedap la , aku takot bagi adik aku makan , sebb aku ase die tak tahan pedas kot ==' tapi aku tngok die mkn jea , adew la jugak gelabah carik air , wakakak ! tapy habis jugak bye die abiskn maggie buatan aku tu , wahahah , lepas mkn 2 , aku bagi die mndy ==' *mcm mak orang lak aku niy kn ? HAHA , xpew2 , tunggu yer helmy ^^ nnty die masok meminang aku huhuhuhuhuhuhu ~ lambt aku doh , saba jea la , eh niy da lari tajuk da niy , smbung citer lek , lepas mndykn adik aku , terus die tertidor , time die tidor 2 , da la time hujan , memang nenyak la budak uh tidur, erm , untung la ~ sye jea yg x bole tidur , rindu kt seseorang siot ! wakakakakak !lepas ujan da benti , dan dan la adik aku da bngon ! adoi kepale aku pown kembali pning >,< tibe2 jea , die ckp rindu abah dan umi , aku pown terus la mzj mak aku , tnyer kt mane ==' die ckp da nk smpy , and then tnyer nk  ape ? aku pown bals la nk KFC ! yeah ! mak aku ckp okiey , sure x saba2 nk tunggu mak aku balik ==' ingt nk tunggu depan pintu jea ==' wahahaha , tpy malu la >,< tunggu jea la smbil snap2 pic gan adik aku ==' sbb da tak tahu nk wt apew agi kn ? nggggr~ tepat jam 8:30 , selipar mak aku kedengar ran tak tuk tak tuk ! yeah ! umi da balik , dengan bnggn yer aku ambik KFC dari tngan mak aku ! x saba2 nk mkn ==' mcm sedap jea , nnggggrr~ dapat la 2 ketol seorang , sumpah kenyang giler , heheheheh , thanks umi ! iloveyousoomuch !

No comments:

Post a Comment