MY VIP :)

Saturday, July 16, 2011

BERGAYUT SAMPAI MATE RABAK

haha , okiey , mlm tdy bergayut gan miey asyu ! wahahahaha , peh , bergayut punyer la gempak ! nasib die call , tak lha aku boring sangt, na tunggu si jatung hati reply mjz , adoi ! lembab nak mampos lha , enth ape die buad aku tak tahow , huhuhuhu , btw , asyu call , kitorang dua2 da jadi syaitan =,= jahat ! mengumpat seseorang , hahah ,yes , baru aku tahow , yg asyu niy lagy jahat yg aku sangke ! wakakaka ! entah papew lha asyu niy , after die call , kitorang text ! adoi ! if text pown same megumpat jugak -.- ta abis2 wey , hahah , t'gelak-gelak aku ,


and then pukul 1:23a.m - 3:44a.m , huk ? bergayut smpai rabak mate wey , lame kn kitorang bergayut , enth lha , mcm2 kitorang berbual , adew ke patut , die suh aku botak , enth ape lha ,muke aku nnty , comfirm , buruk , lepas uh die na baju raye tahun niy wane putih , alahai , tak minat lha syg , wane putih cepat kotor , tngok lah , mama bukan pandai berhati-hati pown , kang kotor mcm new ? adoi ,


and then tibe2 die citer pasal zaman time die sekolah dulu , adoi , papa saye memang jahat time sekolah  dulu , budak nakal betol lha  papa niy , ape mau jadi niy ? nasid aku sayang kau , heeee , papa ajak jumpe abang papa kn ? mama segan lha papa , malu pown adw , nggggrrr~ hee , eyh , papa kene g PLKN bulan 9 tahun depan kn ? hmmm , comfirm mama rindu kat papa , ta snggop lha papa , 6 bulan tuh ,


mcmnew if papa curang gan   , mama , mcmnew papa jumpe pompan lain kat sane ?sedih lha , misty kitew ta ley jumpe mcm selalu , hmmm , sedih lha wey , misty aku rindu kau sngt2 , lagi pown kitew ta pena terpisah lame sngt2 , hummmm , akusayangkausampaimampus lah !

No comments:

Post a Comment