MY VIP :)

Tuesday, August 2, 2011

HAHA !

okiey , hary niy dah lha takdak trak , macam bodoh jew -.- dah lha aku puase ! saba jew lha , nasib mak akak vanessa adew , adui , wendy malas betol nak pegy sekolah -.- aku yang puase niy pergi sekolah , bole pulakkk ? wakakaka ! eh , mase pertame , PJ kan ? dengan dak2 berlian , haha , segan lha nak citer :P aku dah lha pakai stokin panjang wey , macam sakai jew doe , hukk ! tibe2 jea SUHAIDA cakap ''boring lha dengan blog kau''/''sikitnyer kau update''HAHA ! jangan lha ckap macam uh ! MALU saye wey :(( haha !

hari niy sariena giler , die tak puase myeh , siap bawak apple merah ! BESAR PUNYER ! nasib aku adew iman lagy , haiiiyahhh ! kalau xdew iman , suda lama saye nak makan jew apple uh bersama-sama sariena , wakakak !eh , bnyak lah keje KHB , aku tak siap lagy doe , mampos lha nanty kenew ceramah -.- takot myeh :((


malam niy , aku gayot gan gemok , first2 kenew marah -.- , haha , sakit jew haty time kenew marah gan die uh , last2 da okiey da , siap tnyer baju raye nak beli gan die kat manew , haha ! excited wey nak beli baju raye gan die , mybie beli kat seremban kot , kalau aku tak dapat g pown mybie die blikn lha , harap muat2 , amin ! haha ! dah lha die niy tak pandai memilih -.- main taram sajew die pilih , tak menarik langsong ! wakakak !


tapy ary niy best bay gayot gan die , macam2 bende yang merepek , SIAP MENGUTUK SI SARIENA LAGI TAU ! , haha ! taklha , just citer pasal sariena yg selalu buad sye happy :)) haha ! lepas uh citer nak buad kn fb untuk si gemok saye niy , emy nak buad fb lha , sbb mmber die suruh die buad , sbb senang , nanty mmber2 asrama die nak add , memang lha senang ! lepas uh senang lha nak mengatal , kn ?
haha ! pedap jea ,

No comments:

Post a Comment