MY VIP :)

Friday, August 5, 2011

SENGAL -.-

assalamuailaikum :)) thanks sbb rajin bace tau :)) ank memang ulat blog ! hahah !  ary niy boring jew g sekolha , takkk adew apew-2 yg best ary niy ! aku takk bapew adew mood ary niy , sbb smlm gadow dengn gemok nak mampos  ! die babik lha ! suda 3 minggu die takk jumpe die wey , dah lha aku rindu setengah maty kat die -.- lepas uh freee2 jea si ORIKS dapat babi dari aku , haiiiyah ! kesian die , smlm an ,farisya gadow gan HITAM haha ! dengr citer lawak nak mmpos , siap nmpak coli si HITAM uh , wakakak ! lawak nak mampos , tibe2 jea adew buad panggil aku suruh masok cmpur pasal bergaduh han HITAM gan si farisya niy , haiiyaaa ! dengn bangge nyer aku pegy , ramai backup wow ! hahah 



okiey2 kitew smbung citer kat sekolah tdy , hmmmm , aku kene rotan myeh sbb tak siap ringkasan -.- perhhhhh ! sedap giler :PP rase mau lgy :3 hahah ! :))pening bayy tdy belajar BI ,  1 hapak aku tadakk paham ! cikgu macam ape enth -.- sengal jea , eh ! tdy an kenew susn maje untuk trial ary isnin niy ! pehhh ecited giler wey ! tak saba2 aku wey :) wuhuuu ! tibe2 name aku takde name bapak aku yg penuh ! adew muhammad sajew , haiiyah ! meyampah betol lha aku ! 


tanyer cikgu mila -.- peh malu giler :3 da ar chkap kuad2 , 'sape suruh letak name panjang2' , eyh ! malu lha ! cikgu jgn  lha malukn saye syg -.- si amielin bantai gelak ! menyampah ar !tapi an , ary niy tak bape penad sngt myeh -.- hahah ! just lapa sajew :)) rase mau bukak puase jea -.- tapy mau kurus macam erra fazirah lha :)) hahahaha !



No comments:

Post a Comment