MY VIP :)

Tuesday, September 20, 2011

ANTARA AKU DAN DIE :D

eyh , dah lame i tak update blog niy , btw tadak sape ker yg rindu ? bhaaha , okieyb , 19/9 birthday emy ? okiey mentang-2 lha dapat free call , perh memang bergayut samapi panas HP tuh , haha , macam-2 kitorang cerita , semua nyer bende megarut , macam citer tamil --' kahkah ! memang lawak giler , 18/9 *malam , yeah ! di sanggop datang kem ! wtf , memang tak sangke langsong , sumpah ! time die adew depan mate aku , megalir air mate aku , die sanggop datng kem malam-2 :( time tuh die demam wey , badan die panas jea , sumpah sedih giler , salah aku wey ! aku marah-2 die , aku maki-2 die , kenape aku buad macma tuh kat die ? aku tahu yang die sayang aku , tapi aku tak dapat rase kn yg die sayang dekad aku ! walaupun kitorang dah 8 bulan couple ! , aku rase something yang die sembunyi kn dari aku  , tapi ape ? entah lha ,  aku harap sangat yang aku kekal dengan die samapi bile-2 , aku penah tengok die nangis wey ,  memang sedih , seriously , die lha lelaky yang first time nangis depan aku ! first time jugak aku tengok bertapa buruk nyer muke seseorang lelaky itu ketika menangis , huhu , btw , after PMR niy die nak jumpe parents aku , berdebar wey , aku takot parents aku tak pat terima die :( risau sangat , aku tanak kehilangan die ! aku sayang die sangat-2 , eyh , hope sangat parents aku gan die restui hubungan kitorang niy , *seriously nak nangis ! :'( dah macam-2 emy korban kn untuk aku wey , aku terharu sangat-2 die sanggup datang gemas ulang alik , hujan-2 pown die sanggop dtg weyy , ingat lagi time kiteorang makan KFC , lawak lha sayang ! memang lawakk ! muke papa macam budak-2 , :) papa buat ma tergelak jea , pandai pa ambik hati ma , tapi sekejap jea kite happy sebb , pa nak balik cepat ! , tapi mak nak balik lambt-2 , ma marah-2 pa , ma maki-2 pa , kesian pa , pening pale pa kn time tuh ? haha ! takpe , pa yg pujuk ma balik , walupun time tuh sakit sangt hati  ma , rase nak tikam jea pa tuh ! sabar jea lha , nak wt macam manew kn ? huhuhuh ,  pa  , pa ingat tak janji pa kat ma ? ma chkap , ape pown yg berlaku , pa nak jugak ma ! pa tanak lepas kn ma , pa tetap nak kawin gan ma , haha , sumpah lawak , giler , pa chkap , ma lha jodoh pa , ==' time tuh memang menangis lha kn ? memang dah tak leh buad ape-2 dah , haha ! ma rase sedih time pa chkap mcm tuh , terharu sangat , ramai tak caye kn yg kitew bole couple selame niy ,haha ! ape pown tak bole kn pa ? hmm , pa ingat tak , pa chkap , jika seseorang th memangis sebb seseorang perempuan ! , lelaky tuh sayng sangt perempuan tuh , seperti pa syg kn ma ! haha , ape lha pa niy , eyh ! pa ingt tak semalam kite gayut , sampai kol 1 , haha ! mula-2 pa buad super saver , lepas tuh sos topup , lepas th ma call , lepas tuh ma buad super saver , ngrrr , sampai skung kite tak mzj-2 , haha , masing-2 tadak kadit/duit nak pegy topup , haha , ape pown tak bole !
iloveyoumohdhelmi <3

1 comment:

  1. Handbag Online? Jom shopping disini >> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3938824466167.2170914.1146549506&type=3

    PM saya untuk pembelian!

    ReplyDelete