MY VIP :)

Wednesday, June 15, 2011

HAMPIR SEHAD + PERCINTAAN

lompatlompat , eyh ! aku hampir sehad doe --. huhuhu , tapy perut masih senak , nnggggrrr! nak ketawa susah woh ! sakit giler , huk ! semalam aku nngis doe :( nngis giler , smpy bengkak mate aku niy , sedih tau ,papa sye jahat ! tapy sebenar nyer sye yg jahat , sye suruh die tinggal kn sye , and then cri pompan yg lain sbb sye tak layak untuk die , huk ! die sedih sngt aku ckp mcm tuh , die ckp walaupown aku sakit apew pown , die tetap gan aku , apew yg kawan die ckp , die akan tetap gan aku , die akan selalu jage aku , die akn selalu teman kn aku --' tapy better baik single doe , sbb aku nk fokus pelajaran , aku nk sngt cemerlang , aku tanak hampe kn mak bapak aku , aku syg dorang daripade kau la emy ! aku takot aku ta ley fokus sbb asyik gan kau jea , aku  takot semua tuh berlaku , aku sayang kau , aku syg sngt2 , tpy kau kenew paham aku , kau selalu tak sayang/ paham aku , kau selalu marah2 aku , kau selalu memakse aku , hmmmm, aku kecewa gan sikap kau sekarang , try la hargai aku , aku perempuan doe , haty aku lembut , aku jealous kalau kau rapat2 gan mmber aku , aku sakit haty kalau kau tanak layan aku , aku sedih if kau nk tinggal kn aku ,

No comments:

Post a Comment