MY VIP :)

Tuesday, June 14, 2011

SAKIT

sakit ? aku sakit ke ? yes ! memang aku sakit , peit sangt , smpay x leh berdiri dengn betol , mcmnew tuh ? kenew bonkok jea la , kesian mak aku , smpay mintak rest jap , semate-mate nk ambik aku kat sekolah , and angkat aku ,ns umpah nk nangis time uh ! sakit sngt2 , malu pown  ade , sbbmak aku angkat aku , semua orang tngok , lepas uh semua tnyer , cik nape niy ? nape niy ? nape niy ? . la -.- kesah lak korang kn? ingtkn kau da tak kesah , haha , thanks hana , syikin  n amielin , sbb jage aku , sorry amielin sbb muntah kat meja kau , thanks hana , sbb kasi pinjam kain kau , and thanks syikin sebab kat tlg mak aku , angkat aku , berat kn aku niy ? tpy alhamdulilah , hmpir semboh , hahah , tapy x leh mkn bnyak-2 , nntyh muntah balik ,
 huhu , doakn sye cepat sembuh okie ! sembuh sepenuh nyer !

No comments:

Post a Comment