MY VIP :)

Monday, June 6, 2011

HAPPY

heheheh , smlm aku ta sempat nk update blog , nggggggggggggrrrrrrrrrr! mybie sebb terlalu happy kot , sapew larh ta happy if saudare mare datg kn ? riuh satu kem kalau saudare aku datang da la , saudare aku dtang dari jauh , ==' dari TERENGGANU , nanananan , ganu kitew , wakakakak ! sempat la nk nyanyi ==' ngggrrrrr~
ptg uh dyla nk jumpew andrik ==' so aku ambik kesempatan ini nk jumpew emy , so emy okiey jea , hahahahah , lagi la aku happy if jumpew die ==' bolew lepas kn rindu , jumpew gan die kan , mcm 1 tahun ta pena jumpew , mcm2 citew yg kite kongsi kn , wakakakak ! citew lawak2 pown aku , tengah bercerita niy , tibe2 dyla & andrik lalu , and the dorang ckp nk g CC , uh ! jeles ! jeles ! tinggal la aku gan emy , bosan jea ! tibe2 jea , emy puji aku , >,< die ckp , SYANG SAYE COMEL LA , wakakakakaka ! kembang jea aku time uh >,< hahahahaha ! malu doh ! ahahahah , tibe2 jea , die keluarkn henset die , and then nk snap2 pic , ==' peh ! da la mase uh aku serabai , die pulak bole nk snap2 , ==' pale otak die , aku pown xnk , tibe2 jea , aku kuarkn henset aku , and then die rampas , lepas uh die , padam semua kenalan lelaky yg adew dlm henset aku , ehemmm, menyesal aku kuarkn henset aku ==' lepas uh die marah sebab adew pic mmber die dlm henset aku , mula la die megamok tak ingt dunia , sumpah! sakit haty aku ==' and mula la bahase kasar die kuar dari mulut die =='uh ! sungguh meyakitkn hati ! sumpah mcm nk terajang jea die uh !perangai tibe2 jea mcm setan ! aku pown ape agi , aku suruh arr die bla , baru die nk pujuk aku , ngggggggggggggrrrrrrrrrrrrr~ die ckp , setakat kawan takpe , kau jgn main giler , nnty aku buad hal , baru kau tahu ! aku pown ckp ! kawan jea larh ! manew adew lebih2 ! eeeeeeeeeeee ! time uh terpakse aku megalah , huk ! ==' sakit hati jea time uh :P hummmm , lepas uh dyla pown , ckp , nk balik , aku rase gembira jea , dyla ckp nk balik , happy !wakakakak ! samapi jea rumah , baru nk update blog , ayah aku memekak nk wt blog , eeee 1 kacau line je ayah aku niy , da la aku tak pandai wt blog , lepas uh owg mintak la bntuan akak FIEQA , die ckp nnty die buad kn , nk suruh ayah aku pikirkn emel n password ! huk berjam-jam , akhir nyer name blog ayah aku , HUJANLEBATLEBAT@YAHOO.COM , wakakakakaka ! lawak2 , 

No comments:

Post a Comment