MY VIP :)

Saturday, June 11, 2011

HARI OTAK GILA-GILA

okiey hary niy aku penat sngt sebb smlm g melake peh ! penad tahap nk mampos cepat la !, wakakaka , okiey pakwe kau gan aku sekarang niy da panggil papa n mama , sebena nyer aku geli doh -.- tapy aku kadang2 bosan jugak kalau asyik panggil syg , abg , bby nnggggrrrr , saje nk wt gempak panggil mama papa ... alar bajet da kawin gitu , heheh ,  kitew mula citer pasal harry niy , pagi2 lagi aku di kejut kan dengn jerita seorang ibu yang penyanyg , 'kakak! bngon , mandy ! nk keluar ta niy ? lepas uh bngon tngok henset hubby mzj , mama~  lalalala ~ tak pena aku tngok jantan niy mzj aku dulu , selalu nye aku yg tergedik-gedik mzj die -.- wahaha , enth mimpi ape enth ==' terharu aku die mzj aku pagi2 ==' lepas mzj gan papa sye , parents breakfast kt nasi ayam gemas , hehe , terbaikkk ! memang best , tpy hay niy xdew bende yang best la yang berlaku , boing jea , tapy kn asl online facebook jea , semua budak satu kelas aku , antr im 'wey keje sekolah da siap ' 'wey folio sejarah kau da siap'?' wey der ~ korang ta payah nye la bongok ! bukan korang da thow ke perangai aku mcmnew ? aku malas nk buad semua tuh la bongok ! penat ! xdew mase ! walaupun cikgu bagi 2 bulan pown ! aku ase aku tak sempat nk buad der~

No comments:

Post a Comment